Wednesday, February 21, 2007

Trezirea la realitate


Cine ar fi crezut ca viata nu este de multe ori ceea ce pare? Ca de multe ori este necesara o trezire la realitate? Traim mai mult in lumea viselor? De ce ne trezim la realitate doar cand ceva incepe sa mearga prost? Starea de bine ne face sa uitam realitatea? De ce este realitatea cruda? Poate pentru ca ne aduce cu picioarele pe pamant?

Mie imi placea mult pe nourasul acela.. era lumea mea.. doar eu si gandurile mele.. primeam ce musafiri doream.. si aveam impresia ca pot realiza tot ce imi propun!
Dar acum ca m-am trezit trebuie sa fiu atenta sa nu ma pierd in multime, sa am o parere proprie, sa am grija cu cine ma imprietenesc.. iar in noile conditii sa realizez tot ceea ce imi propun! Greu domle'! Greu! Dincolo era mai usor! :)

To conclude: we should always remember that "if you want your dreams to come true, you have to wake up first"..

4 comments:

Anonymous said...

sau putem sa luptam si sa nu renuntam pana nu gasim un alt norisor!!!
eu asta imi doresc sa imi gasesc un nou norisor!!! mai bun, mai pufos, aflat la mare altitudine!!!:)

dee said...

Suna bine. Numa' ca in caz de avarie caderea va fi si mai dureroasa.. (vorbeste optimista din mine :D)

Anonymous said...

life is about ati asuma riscuri!!! mai bine sa fim happy o zi decat sa ne zbatem in this deep shit o viata!!!
sau cel putin asa vorbeste idealista din mine!!!
:)

dee said...

you see.. that's why I love you!.. imi dai si mie aripi sa zbor ;) thx!!