Saturday, March 29, 2008

I confessed: GUILTY


Azi dimi am avut parte de un interogatoriu ca-n filme. Partea amuzanta e ca s-a petrecut in timp ce eram semi-adormita si nu am raspuns decat cu adevarul caci mintea mea dormea in front si nu era pe faza sa debiteze vreo minciuna salvatoare.

It goes like this:
- Ai venit cam tarziu aseara..
- Da.
- Pe unde ai umblat?
- Intr-un bar.
- Cu cine?
- Cu niste colegi de la munca.
- Aha.. si unde ati fost?
- In Bridge.
- Si unde e asta?
- Pe Tepes, mai jos de Dramatic.
- Aha.. ca nu mirosi a fum.

Daca eram treaza camuflam toata treaba ca doar imi stersem bine urmele inainte de a adormi la 4juma.. Vazand ca tine smecheria.. interogatoriul continua:

- Cine a venit la noi azi?
- Cristina.
- Si ce ati facut in sufragerie?
- Am povestit.
- Dar de ce e ud covorul?
- Am varsat niste suc.
- Aha.. mai tusesti?
- Un pic.
- Da' sirop de ce n-ai mai luat?
- Nu am putut sa desfac sticla.

=)) Asta cred ca a dat-o gata pe mama.. atata sinceritate mai rar!

Iar cand m-am trezit speram sa fie totul un vis.. but guess what? Nu era!
Mi-am dat seama cand am vazut sticla de sirop pe masa in bucatarie cu capacul desfacut ;)) Nu mai aveam scuza sa nu fac tratamentul pana la capat si sa scap o data de raceala asta care imi face viata grea de vreo 3 zile incoace.

Acum imi curge nasul.. oare ce urmeaza?!? ;))

No comments: