Friday, December 26, 2008

Un tzatzar la patinaj a cazut intr-un viraj


Tzantzarul sunt eu :) si am fost azi la patinaj cu cativa prieteni. Locatia imi place mult, este un patinoar din Poiana Brasov, iar cu aceasta ocazie mi-am inaugurat si patinele roz cumparate anul trecut. Da.. roz.. de fapt alb cu roz :)

Totusi, se pare ca mi-am pierdut acest talent (innascut ar zice unii) caci am facut show pe gheata. In primele ture am fost stapana pe situatie, dar la un moment dat s-a taiat firul. Am inceput cu o cazutura combinata cu grad de dificultate 3. Aterizarea a fost in cotul stang si dorsala stanga. Publicul a fost impresionat de prestatia mea incat a venit sa ma ajute sa ma ridic de pe jos ;)) Multumesc publicului! Ulterior nu m-am multumit cu fifty-fifty sau alte variante ajutatoare asa ca am mai executat cateva cazaturi. Juriul a punctat bine ce a urmat.. si anume impedicari in gheata (parca imi statea in cale :))) si aterizari in genunchi la punct fix. Aici au fost scheme diferite - intr-un genunchi sau ambele. Cea mai de senzatie a fost ultima (a 5-a mea incercare) care a constat intr-o alunecare stil pinguin lansat la apa.

Acum sunt in perioada de refacere; stau in pat cu roatele in sus. Mi s-au invinetit deja ambii genunchi (not a nice image to look at!) si ma dor ingrozitor. Nu prea pot sa ii indoi.. Dar no.. o sa treaca si asta! Poate acum o sa pileasca tata ultimul zimt de la patine.. ca de aici s-a tras totul! I know it! Anul trecut nu am cazut deloc :)
All in all a fost fain. Astept urmatoarea vizita.. asta dupa ce ma recuperez! ;)

No comments: