Wednesday, September 01, 2010

Delete cookies? No!


Hello! Remember me?
Da, stiu, iar nu am mai scris pe blog de ceva timp. Au trecut doar 8 luni.
8 luni pline cu diverse planuri ambitioase!
Constat ca ziua de 1 este prielnica pentru scrisul pe blog, ultimul post a fost pe 1 ianuarie iar azi e 1 septembrie. Nu am premeditat momentul, pur si simplu aveam de gand sa pun pe blog poza asta cu Cookie Monster :) Era prea faina sa nu o pun aici.
Si de data asta sunt optimista cand scriu negru pe alb ca voi posta mai des pe blog. Vom vedea daca reusesc ;)) No promisses!


Sa va spun despre cele 8 luni:
1. Am terminat masterul. Ca de obicei am rezolvat multe pe ultima suta de metri dar am reusit sa termin de scris lucrarea si sa o si prezint.
2. Am fost in eurotrip. Suuuper trip!
3. Am facut rafting in Slovenia (cu ocazia eurotripului)
4. Am fost promovata la munca :)
5. Am luat niste cursuri de dans. Parca nu am chiar 2 picioare stangi ;)) totul are un sens acum :)))
6. Am participat la un vernisaj cu Scoala de Arte
7. Am creat si vandut cateva bijuterii

Iar pana la finalul anului imi propun:
1. Sa-mi cumpar aparat foto si sa exersez cu el :) Poate voi pune si aici ceva poze.
2. Sa termin de citit cateva carti
3. Sa petrec mai mult timp cu familia

Poate ar mai fi si altele dar nu as vrea sa le enumar aici.. cine stie ce se mai intampla :D

Pana una alta.. don't delete cookies! :D

Si sper sa ne recitim cat de curand!

2 comments:

Madalina Dascalu said...

tare eurotripul! cred ca v-ati distrat serios si a fost o experienta minunata! atat ca turism, cat si ca socializare, daca pot zice asa!

p.s. TARE de tot cu cookies-urile!! :)))

felicitari ptr realizari!!

dee said...

Multumesc Mada! :)