Sunday, November 04, 2007

In the night.. in the rain.. in Brasov!


5 comments:

Cricket said...

Eu vreau doar sa se remarce spiritul artistic si plin de entuziasm!!! Voi stiti ce tare ploua??? Si cat era de frig??? Si nici nu am avut an extra pair of glows ;))
Anyway, amazing afternoon Didien... dar tot esti in perioada de proba :P

Sagy, said...

oau... ce seamana cu brasovul :)) :P

Anonymous said...

a....a. bunaseara! ce bine si caldutz e p-aici! auh!? E cineva p-aici, o o oooah! Ah, iar misto, sunt singur ca de obicei! Eram tare stresat pt ca am venit cu dictionaru` ca sa scriu ceva pt ca ma gandeam ca e`n engleza, dar nu e si mi-era si teama sa intru... dar.. norocu`meu, nu era nimeni la poarta! Imi place, e frumos, maru`i misto dar astept pana se coace cealalta jumatate.. bozilii im plac tare mult, cine ti le-a facut? vreu si d`alea dar.. n-am timp de brasov, sau cum se numeste pe acoloh! In fine, a venit fii-mea s`am treaba , scuze-i verisoara, ca fii-mea doarme. Numai bine si verdeatza la idei.!

dee said...

Noptile albe langa Biserica Neagra vor continua..

primele 3 poze - copyright dee
next 2 - copyright cricket

Pentax@night mode ;)

Anonymous said...

acum ca deja am legitimatie pt a intra sa ma prezint, cu toate ca`s al naibii de cunoscut sunt K!N, Nono pt cei ce nu ma mai cunosc...