Saturday, February 28, 2009

Old Technology



Inainte de Craciun am rascolit prin cutiile mele cu chestii de pastrat/aruncat (se presupune ca faceam ordine) si am dat peste walkman si primul meu joc electronic.

Cate casete am ascultat eu la acest walkman si ce fascinata am fost de el prin scoala generala.. ulterior si-a luat Siril cd player, mp3 player.. iar in ziua de azi avem Ipod. Tehnologia a evoluat mai repede decat ma asteptam.. practic cred ca sunt mai putin de 10 ani intre aparitiile acestora. Oare ce am facut eu in astia 10 ani? Hmmm.. Se observa probabil din poze cat l-am folosit.. capacul nu mai sta fixat :D
















Jocul electronic e din '92. Dupa ce am terminat clasa intai (si am luat premiul intai ;))) am fost cu tata si mi-am luat acest joc ca rasplata al notelor bune obtinute la scoala. Ideea jocului e simpla: tu esti un omulet care trebuie sa furi comoara si sa o arunci pe fereastra.. asta in timp ce te feresti de hoti si urs. Jocul a costat cam 1.000 lei la vremea aceea si mi-a tinut companie toata vara :) Reusisem si un record.. asta pana s-a tarminat bateria peste 1 an de joaca. A tinut ceva! Inca mai merge jocul, trebuie doar sa ii cumpar o baterie noua! Prevad o vara lunga :)))




No comments: