Thursday, February 19, 2009

Poza de buletin


Pe scurt: o urasc!

La 14 ani am avut o adevarata aventura in a-mi face buletin (ma scuzati: carte de identitate!). Dupa ce am alergat cu tata prin tot orasul dupa timbre, dosare si alte bazaconii domnul de la politie imi zice: [ Uite-te-n bec! Si nu clipi! ] WTF!?! Cum sa nu clipesti cand te uiti intr-un bec! Anyway, poza a fost facuta, a iesit evident nasol.. si am fost nevoita sa-mi ascund buletinul pentru urmatorii 10 ani. Am invatat pe de rost seria si numarul, CNP, data eliberarii.. cam tot ce era scris pe el pentru a nu fi nevoita sa-l scot din portofel niciodata. Nu a prins mucegai or something ca l-am mai scos in situatii de forta majora :D

10 ani mai tarziu imi dau seama ca poza de buletin nu are cum sa iasa bine! (spre deosibire de cea de la pasaport care a iesit superbissima ;))). De data asta poza am facut-o la primarie. Am trait o senzatie de deja-vu. Acelasi bec obsedant, o camera digitala si o doamna enervanta, fara pic de compasiune.

Am ridicat buletinul si evident rezultatul nu mi-a placut - desi arata mult mai bine decat cel dinainte. Sincer, cred ca imi voi pierde buletinul.. cat de curand ;))

2 comments:

Vilhelm man said...

O noapte de vis!

Anonymous said...

Go Go dee, loose that piece of ....
joking. Cred ca nimeni nu iese bine in poza de buletin. Faza naspa este ca trebe sa il porti mereu la tine, ca daca te prinde nenea de la politie iti da amneda.:|