Saturday, June 24, 2006

5-ul barat


Descrierea situatiei: Azi, asteptand 5 baratul.
De obicei circula din jumatate in jumatate de ora (desi nu se stie exact care jumatate), dar in weekend e si mai si.. exista cam unul pe ora. So.. eram in statie.. si stau, si stau.. apoi vine un nene: "Nu stiti?.. a trecut 5-ul barat?".. "Nu! Ca si eu il astept".. dupa care a urmat o conversatie spumoasa despre autobuze si orarul lor.. kiar interesanta si captivanta de vreme ce eu nu prea circul cu asa ceva. La scurt timp o fetitza, vine si ma intreaba: "Nu stii?.. a trecut 5-ul barat?".. Am raspuns cu aceeasi replica.. "Nu! Ca si eu il astept".. Am inceput deci o noua conversatie cu aceeasi tematica.
Dar acest 5 barat ne-a unit.. aveam acelasi scop, il asteptam impreuna. Unindu-ne fortele, 5-ul barat a aparut peste inca vreo 10 minute.. vesel, zambitor, cu captatoarele jucand pe linie.. A trecut voios intersectia si s-a oprit in statie ca sa ne ia cu el.. Am urcat, l-am gadilat cand am compostat biletele.. dar o merita! Intarziase! Apoi am traversat impreuna cateva din strazile Brasovului si ori de cate ori mai intalneam o statie ne opream sa o salutam. Plimbarea a fost lunga, placuta si am avut timp sa admir peisajul.. Cand a trebuit sa cobor, 5-ul barat s-a intristat putin.. mai mai sa nu ma lase sa cobor, caci nu isi deschidea usile. Pana la urma a inteles ca trebuia sa ne despartim. Am coborat si m-am intors sa il privesc cum se indeparteaza incetishor.. Off.. Am sa pastrez ca si amintire biletul compostat.. este singurul lucru care ii mai poarta urmele.. As fi vrut sa strig: "O sa-mi lipsesti 5-ule barat! Drum bun!"

2 comments:

Anonymous said...

=))... preferatul meu!!! 5-ul barat rulzz man... desi conform unor surse confidentiale :D am inteles k din toamna anului in curs o sa trebuiasca sa ne luam bye de la aceasta fantasma ce uneste barolomexicul de steagu'! nu stiu sigur dc o sa dispara sau va fi inlocuit cu un autobuz cert este ca ceva schimbari vor exista...
se pare k multe vor fi schimbarile prin care o sa treaca bv-ul, orasul nostru de bastina, pana la intoarcerea noastra din tarile calde:)
vai ce mult am scris! o sa inchei, vina a fost a ta deoarece ai abordat un subiect "fierbinte" =))
ps: da' unde ai fost d-soara cu 5-ul barat, k la mine in mod sigur nu ai ajuns?!:D

dee said...

Imi place k esti bine informata!.. mai ales avand in vedere k va urma un examen care ne va solicita din plin aceasta "trasatura".
Azi 5-ul barat a venit la ora programata.. Oare ii era dor de calatorii sai preferati? ;))