Friday, June 16, 2006

Cofeina mea!


Azi am baut si eu noul "Nestea Green Tea Citrus" (ce denumire lunga!), in primul rand pentru ca vazusem reclama la tv (se pare k nu a fost degeaba.. a avut efect asupra mea :)).. in al doilea rand pentru ca apare cuvantul "green" in titlu.. si dupa cum imi place mie verdele m-am gandit sa ma risc.. si pentru ca vroiam sa incerc ceva nou.. And I did!
Parerea mea: E bun daca nu il bei dupa ciocolata.. si totusi, nu cred ca am sa mai beau prea curand. Banii investiti (cam 3lei pentru 0,5l din acest suc magic) au meritat in ideea ca ma chinui de azi de la pranz sa termin de baut sticla.. :).. Mai am putin si o dau gata ;)
Pe sticla scrie ca ar contine cofeina.. asa sa fie oare?.. k mie imi e cam somn. Din cate stiu eu cofeina te tine treaz. Sau la mine se manifesta invers? That's a definite.. maybe!
Inchei cu o recomandare gen Tv Satelit: "DOAR PENTRU FANII GENULUI
"

No comments: