Sunday, April 29, 2007

Cu roatele-n sus


Incep acest post prin a multumi fetelor care m-au intampinat foarte calduros asta seara.. ma refer aici la status-urile Ankai si Cricketei.. luv ya! La rugamintea Ankai voi face un rezumat al zilei de azi, mai exact sarbatorirea celor 25 ani de la nunta parintilor mei.

Slujba de la Biserica a fost deosebita, mi-a placut! Am facut si poze (dupa cum se obisnuieste) pe scari, langa scari, tot grupul, pe bucati, in diferite combinatii si aranjamente, etc. Apoi am mers la local, am aranjat si ultimele detalii, si a inceput cheful!
Cei mari s-au distrat pe cinste.. nu stiu de unde aveau atata energie si chef de joaca! :) Am participat si eu la vreo 2 hore, 3 mai lente, plus niste miscari de freestyle.. ahh, si sa nu uitam ca am ridicat sala in picioare la "El meneaito" :) Dupa acest dans in pantofii descrisi in post-ul anterior, situatia a scapat de sub control. Sincer acum.. cum poate cineva sa stea cocotzat atatea ore pe niste pantofi? Eu una am rezistat eroic ore bune, dar acum stau cu roatele-n sus :) Iar maine cred ca voi adopta un nou stil de mers (pe calcaie) :) Si totusi.. nu asta conteaza, ci atmosfera care a fost acolo, bucuria de a fi alaturi de parinti la un asemenea eveniment! Fetele vroiau si poze cu mancarea.. dar m-am decis sa va scutesc de acest chin. Va spun doar ca a fost gustoasa de la antreu pana la tort :)

Iar acum ca s-a terminat, ne raman amintirile! Sper sa petrecem si la 50! LA MULTI ANI dragii mei!

No comments: