Saturday, May 12, 2007

The Morning After & The Day Before


Dar sa analizam lucrurile in mod cronologic..
The day before: 11 mai - o zi plina de emotii!
Totul a inceput dimineatza devreme cand m-am trezit sa plec la un shopping de ultima ora. Lipsea camasa alba din dotare. Am alergat in sus si-n jos pe Grivitei sa caut ceva adecvat ocaziei, ma refer la cursul festiv! Dupa mai multe incercari nereusite si cand eram gata sa renunt, am zis sa mai fac o ultima incercare. Si cum in ultimul loc in care cauti gasesti.. asa s-a intamplat si in cazul meu.
Cu aceasta problema rezolvata am trecut la aranjarea ultimelor detalii, iar apoi la urcatul colinei, unde ma astepta domnul cu robele.. m-am agitat putin sa gasim un loc in care sa ne imbracam.. apoi au urmat mii si mii de sesiuni foto.. blitzurile pur si simplu nu aveau astampar! :)
A inceput cursul festiv.. in cateva cuvinte: un moment extraordinar, de care o sa-mi aduc aminte peste ani si ani! Totul s-a petrecut atat de repede incat nici nu imi vine sa cred ca peste 2 luni se termina tot ce a insemnat pentru mine "REI".. uitandu-ma in urma imi vine sa zambesc si nu pot decat sa ma gandesc la momentele frumoase petrecute impreuna cu colegii.. petrecerea PRM, excurisia in Bucegi, plimbarile pe dealuri dintre cursuri si toate orele petrecute la scoala.
Uff, simt cum ma cuprinde nostalgia!.. ciudate sentimente!
Tot ieri am avut si banchetul.. imi pare rau ca au lipsit colegi - in mod deosebit ma refer aici la Cricketa si Monik.. mi-ar fi placut sa fie la masa si pe ringul de dans langa noi! I've missed u! A LOT! Atmosfera a fost placuta, locatia ok.. eu una m-am simtit bine. Dar si asta a trecut repede.. Iar pentru a incheia seara intr-un mod placut am fost in Tequila.. am mai dansat putin si gata.. Restul e history..

The morning after: 12 mai - chill out!
Oboseala adunata se resimte si nu prea am chef de nimik (desi am destule de facut). Bine macar ca am chef sa scriu pe blog ;)) Marturie a ceea ce a fost ieri stau pozele, si piciorushele mele care au rezistat eroic 'la inaltime'. Ce mai conteaza ca in zilele ce urmeaza voi merge prin alunecare sau rostogolire? ;)
Asadar, dupa o zi plina vine o zi goala.. un ciclu firesc.

2 comments:

adysan said...

It's all for the best
'Cause we're not like the rest
Ne bucuram cat putem
Ca dupa, poate, nu ne mai vedem!

We're "absolventi"!

PS; Iti sugerez alunecarea :))

dee said...

Am evitat sa folosesc cuvantul "absolventi".. suna inspaimantator!
Habar nu am ce va urma!