Monday, May 14, 2007

Un subiect trist..
(nu trebuie sa cititi, vreau doar sa scriu despre asta)


Am vrut sa scriu despre asta saptamana trecuta dar nu am avut timp. Profit ca nu am somn si scriu acum.
Un subiect trist.. este vorba de o stire care am vazut-o la tv. Un om isi tinea mama bolnava sa doarma afara din casa, intr-un fel de cotetz improvizat, in niste conditii mizere! A rasuflat usurat cand au luat-o de acolo si au dus-o intr-un azil.
Nu imi venea sa cred ce vad! Nu as fi crezut ca pot exista oameni care traiesc in asemenea conditii. Mi se pare extrem de trist ca la batranetze, cand nu mai ai putere sa te descurci singur si ajungi la mana copiilor sa fii tratat astfel. Cat de mult isi iubeste un parinte copiii si cat de mult isi iubeste un copil parintii? Nu vreau sa generalizez.. sunt cazuri si cazuri.
Toata povestea asta m-a facut sa ma gandesc si la bunica mea.. sa imi dau seama cat de mult o iubesc. La urma urmelor nu pot decat sa imi petrec putin timp langa ea, sa o invelesc si sa ii spun "noapte buna".. dar cate a facut ea pentru mine? Nu as avea timp suficient sa povestesc..
Sfatul meu: iubiti-va familia, nimeni nu e mai apropiat de voi ca ei and in the end it's all that matters.

1 comment:

Anonymous said...

and that is why i love you!!!