Sunday, August 26, 2007

Ala micu'


Cine e de vina? Ala micu'.. moi, je, adica eu!
Cine ar putea fi responsabil pentru cresterea exponentiala a consumului de apa rece in ap.2? Ala micu' pentru ca face dus de 3 ori pe zi..
Ok, ok!!.. recunosc! Am o slabiciune pentru apa - doar nu sunt in zodia pesti degeaba! Imi place sa ma comport precum o ratzusca ratacita pe un lac.. sa ma balacesc prefacandu-ma ca imi caut prietenii ascunsi prin stufaris. Chiar credeati ca instalarea unei cabine de dus in locul cazii va remedia cumva situatia? :) Well, my friends.. you thought wrong! Muhahahahaha!! :D Asta doar ma indeamna sa plec la scufundari mai des ;))

Revenind.. 30 metri cubi pentru luna trecuta.. cred ca am doborat recordul! In apararea mea propun sa vina ca si martori: masina de spalat – este noua si cred ca nu stie bine cum e cu consumul de apa!!; robinetul de la bucatarie – stie prea bine cata apa s-a baut de acolo.. ahh! si sa nu mai zic de felul in care ii place sa picure toata noaptea.. credea ca nu o sa-si dea nimeni seama? Poate doar daca era mai atent si nu arunca picaturi in toate partile prin chiuveta! :D ok.. who else? Ar mai fi restul familiei.. ca doar si ei consuma apa si sunt implicati direct in acest proces.

In concluzie.. I’m guily.. dar vreau circumstantze atenuante!

No comments: