Wednesday, July 26, 2006

I've got myself a VISA!


Sunt fericita k mi-am luat viza.. si biletul de avion.. so.. Belgium here i come!
Excursia la Bucuresti a fost quite interesting.. ne-am plimbat mai mult cu metroul k la suprafatza era o caldura teribila.. si cum nu sunt o fana a soarelui (nici declarata nici nedeclarata).. si mai bine! La metrou mi-a placut.. am avut parte si de o schimbare de magistrala.. si imi place vocea care anunta, de exemplu: "Atentie.. se inchid usile! Urmeaza statia Eroii Revolutiei cu peronul pe partea dreapta" :)
Ma uimeste aglomeratia din oras.. atat pe strazi cat si la metrou.. peste tot! Nu au pauza.. toti vor sa ajunga primii.. Cozi peste tot.. foarte greu si daca ai noroc gasesti un loc liber sa mananci de pranz.. cozi inclusiv la toaleta..
La ambasada am facut lista.. sa se stie ordinea in care au venit persoanele.. k nu s-a respectat lista.. partea 2. Am asteptat sa intram in ambasada pe partea opusa a strazi, iar la un gest subtil al gardianului am traversat in tromba.. doar primele 10 persoane de pe asa zisa lista au intrat.. (eram si io printre ele.. k dehh.. doar nu m-am trezit degeaba de la 3.30 sa ajung in capitala!). La ghiseu am vorbit in franceza.. si a fost fain k nu a trebuit sa mai platim nici o taxa (se preconiza una de aprox 2 mil). La ora 4 ne-am reintors sa vedem cine a primit viza.. cine nu.. cine nu a avut tot ce trebuie la el.. am avut si eu ceva emotii (k eveam o copie in format A3.. iar afisul spunea k toate copiile sa fie A4). Dar s-a dovedit k era bine si asa! Si mi-am luat viza! Am indurat iar caldura.. si am prins si trenul de 17.30 sa ma pot intoarce acasa!
Cat despre Bucuresti.. misto agitatia.. orasul (i mean arhitectura cladirilor).. dar dureaza ceva sa te acomodezi! Nu a fost suficienta o zi! Am sa revin k si criminalul la locul faptei! :P

No comments: