Tuesday, July 18, 2006

Marea apostilare


Cine ar fi crezut ca poate fi atat de complicat sa obti o viza? (pt Belgia in cazul meu). De fapt.. sunt multe documente de care trebuie sa faci rost si pentru a intra in posesia lor te plimbi de la o institutie la alta, platesti taxe, cumperi timbre fiscale si apoi platesti alte taxe. Am avut de apostilat cateva documente.. adica am platit taxa, m-am prezentat la camera 4 (bine ascunsa pe un coridor), apoi am completat cererea.. si mi-am primit apostila! (apostila fiind o stampila mare si frumoasa). Certificatul de nastere si cazierul au fost fericite cand au primit-o pe spatele lor.. Trebuie sa recunosc ca stampila a fost de calitate.. pentru ca tusul nu se mai usca (cel putin de pe certificat). Iar maine trebuie sa supra-apostilez cazierul.. hmm.. parca suna din ce in ce mai bine!
Norocul meu ca se termina treaba aici. Oare pana unde se mai putea ajunge?

1 comment:

adysan said...

pai putea sa fie si mai rau, mult mai rau :) sa stai pe la cozi infernale, sa te trimita in 10 partzi, etc dar putea sa fie.... si sigur nu era pt ca totusi te duci ca STUDENTA CU BURSA ci nu ca culegatoare de fructe s-alte chestii. deci putin respect, cum isi permit?