Sunday, July 23, 2006

Tiganul de foame canta!


Azi e duminica.. si ce ii place romanului sa faca duminica?.. da da da.. sa iasa la iarba verde.. si la un gratar (suntem carnivori si nu ne e frica sa recunoastem :P). Prin urmare am iesit si io cu familia k tare de mult nu s-a mai intamplat asta. Incotro sa o apucam?.. Spre Timis plouase ieri.. so we went to Codlea. Am gasit o pata de umbra cu soare si ne-am oprit pe ea.
Spre deosebire de cei care sunt profesionisti in mersul la iarba verde, noi suntem la stadiul de amatori. Nu am luat gratarul, gandindu-ne k nu o sa stam prea mult si poate mai si vine ploaia.. nu ne-am imbracat la fel de sumar k cei din jur and so on. Asa k.. dupa ce am jucat o tabla si am terminat proviziile de fructe (o dadusem pe vegetale..) incurajati de mirosul emanat de cei din jur.. ne-am ambalat si ne-am intors acasa. Aici ne astepta carnea gata pregatita.. numa' buna de cocalit.. yami.. se simte deja mirosul.. iar gustul il voi verifica imediat..
Ma opresc aici.. sa nu va fac pofta or sth.. :P

No comments: