Wednesday, October 03, 2007

In sala de asteptare


Nimic nu se face la timp si prin urmare trebuie sa astepti. Bine macar ca exista o sala pentru asa ceva :)

- Buna ziua! Trebuia sa sunati si sa impingeti usa..
- Buna ziua! Da, aveti dreptate.. am auzit sunetul dar nu am stiut exact ce sa facem.
- Sa impingeti usa..
- Da..

Personajele se fastacesc de situatia creata. Nu mai e nimeni inauntru asa ca ocupam cele 2 locuri de la intrare in fotolii. Buchetul de flori sta acum rezemat pe o masutza in timp ce cutia de bomboane a iesit deja din geanta si a fost oferita doamnei pentru primirea calduroasa de acum cateva minute.

- Multumesc.. nu trebuia sa va deranjati.
- Ei.. o mica atentie.. ati fost dragutza si ne-ati ajutat.
- Multumesc.

Linistea care tocmai s-a lasat este intrerupta de telefoanele unor alte peroane care doresc programare sau pur si sa afle ceva informatii.
Apoi liniste din nou.

- Da-ti-mi va rog buletinul sa completez fisa.. nu mai aveti fisa la noi, nu?
- Nu, nu.

Liniste lunga pe fundalul pixului ce noteaza datele din buletin.

- Cu ce va ocupati?
- Aaaa.. sunt studenta.. la master.. dar si lucrez..
- Ce ocupatie aveti?
- Aaa.. project manager..

Liniste si o privire nedumerita.

- Adica.. manager de proiect..
- Asa spuneti.. pe romana..

Liniste.

- Poftiti buletinul.
- Multumesc.

Liniste.

- Vremea e buna astazi.. nu-i prea cald.. nici foarte rece..
- Da.. aveti dreptate, este o zi placuta.
- Imi imaginez cum era in vara.. foarte cald presupun..
- Da.. si problema era ca nu puteam sa tinem geamul deschis prea mult, pentru ca se facea curent cu usile.. si nu era bine.

Liniste. O noua pacienta intra in sala de asteptare. Pachetul de cafea este lasat in trecere pe masa de la intrare si preluat cu semnele de multumire de rigoare..

- Nu trebuia..
- Lasati, este placerea mea.

Liniste.

- E foarte cald astazi. Am transpirat venind aici.
- Da.. s-a incalzit in ultima vreme.. parca nici nu a venit toamna.

Liniste. O noua pacienta intra cu mai multe plase. Una este plasata sub birou.

- Aveti ceva acolo.. pentru fiica dumneavoastra.
- Multumesc.. data trecuta i-au placut foarte mult.
- As fi adus mai multe, dar nu am putut sa car decat atat. Sunt din gradina.. azi le-am cules.
- Va multumesc.

Liniste.
s.a.m.d.

1 comment:

IhearLights said...

...e trist ca in romania trebuie sa platesti "in plus" pentru servicile pe care le platesti deja. plus ca birocratia e la putere. Dar ai scris intr-un mod super funny:P