Tuesday, October 16, 2007

POPcorn


Dedicat celor ce merg la cinema, ce se uita la filme, celor carora le place sa rontzaie, americanilor.. restul sunt victime aleatorii ;))
Azi am asistat la 3 expansiuni ale popcorn-ului in cuptorul nostru cu microunde. In cele ce urmeaza voi descrie ceea ce am vazut.

Punga vidata de popcorn este pusa la microunde si lasata inauntru pentru 3 minute. Dupa aprox. 1 minut punga a inceput sa se umfle.. dupa 1 minut si 50 secunde iesea deja abur din ea, semn ca florilele se cocalesc. Nu pot explica in cuvinte bucuria boabelor de porumb care sareau si sareau prin punga umflandu-se si facandu-si loc in stanga si in dreapta.. dupa 3 minute am scos punga si am desfacut-o.. de fapt nu eu, Gargalina ;)) Extra sare si au fost gata de mancat.. delicioase :)

Pe aceasta cale vreau sa multumesc parintilor.. d-na si dl PORUMB (in unele regiuni cunoscuti sub pseudonimul de păpuşoi sau cucuruz). Pentru cei care nu stiu, dansii sunt originari din America Centrala si apartin marii si renumitei familii Poaceae. Multumim cerealelor! :P

1 comment:

Anonymous said...

Si cate informatii domnule....chiar asa....te-ai documentat nu gluma :))
Oricum popcornul de la punga nu e sanatos si nu este natural din cate stiu eu.Este un produs modificate genetic.
Enjoy the E-experience....chiar asa...cate produse naturale mai mancam noi in ziua de azi!? (5%) probabil....
Interesanta poza cu popcornul totusi... good job...mi mi mi mi :D

Mitza aka Mitzanu