Tuesday, October 02, 2007

A inceput scoala



O data cu venirea toamnei, a ploii de frunze ingalbenite si a culesului de castane, a inceput si scoala.. minunat!

Copiii pierd vremea pe strazi facand de la scoala pana acasa cam 4 ore. Pe "vremea mea" asta se intampla pentru ca ramaneam la joaca.. astazi se intampla pentru ca au ramas cu privirea in vreo vitrina la ultimul model de telefon mobil aparut pe piata sau ultimul model de calculator.. oare nu se mai uita nimeni dupa masinutze de jucarie?.. camioane?.. creioane si acuarele?

Amintire..

Doamna invatatoare abia ne convinge ca pauza s-a terminat si trebuie sa meargem iar in sala de clasa. Mai strigam inca o data: "-Tara, tara vrem ostasi!" "-Pe cine?.." E mult prea dulce glasul de copil ce nu are nici o grija.. de fapt singura lui grija este joaca :) Sala de clasa inca miroase a benzina si mobilierul mi se pare mai nou ca niciodata. Am primit cartile pentru fiecare materie in parte, dar cel mai important ramane Abecedarul. Ni se explica ce este "carnetul de note" si ce rol are el. Mama mi-a cumparat caiete pe care le-am invelit aseara impreuna cu coperti. Coperta galbena pentru caietul de biologie, copertele roz pentru matematica, cele visinii pentru lb. romana, cea maro la religie.. si sa nu uit blocul de desen nou nout care ma asteapta sa imi incerc talentul :) Am liniat primele pagini din fiecare caiet la 2 cm de margine.. totul e pregatit pentru un nou an scolar!

Anul acesta scoala mea incepe in noiembrie.. asa ca mai am timp sa culeg castane si sa stau in ploaia de frunze ingalbenite :)

No comments: