Saturday, October 13, 2007

IN/OUT


Am sa scriu doar franturi de idei din ultima saptamana petrecuta prin Bucuresti pentru ca nu prea sunt in stare sa scriu un text coerent :P

- Usa de acces catre rezerve (sau rezervatii cum imi place mie sa le spun) a fost un element cheie.. toti vroiau sa fie IN pentru ca mai tarziu sa nu stie ce sa faca sa fie din nou OUT.. in cazul de fatza e mult mai bine sa fii OUT decat IN
- NU stii ce e moda pana nu esti pansat macar o data in viata :)
- Pijamas boiling points - 1 day and a half
- Vizitatorii erau obligati sa poatre halat alb.. asta mi-a placut teribil.. mi-am amintit de orele de chimie din generala si liceu.
- Am avut un moment de lucidiate luni seara in care mi-am dat seama ca iaurtul never tasted better.
- A trebuit sa am incredere in doamna de la garderoba sa-mi las hainele vreo 5 zile la ea
- Ce nu mi-a placut, pentru ca exista si asa ceva: trezirea la 7 dimi. Pentru o persoana "matinala" ca mine a fost ca o picatura de apa calda intr-o cana cu apa rece.. stica tot :D
- Am redescoperit rabdarea.. am stat, am stat iar apoi am stat si mai mult.. am asteptat, am asteptat si iar am asteptat
- Pentru a gasi o vena de calitate trebuie sa fiu intzepata de minim 2 ori :(
- Proaspat trezita din anestezie m-au rugat sa ridic mainile.. „cum?.. asa ca un avion?” „da, da.. ca un avion”, la care eu foarte mandra: „stiti.. tata e aviator” ;))
- Bucuria de a manca gris cu lapte poate fi spulberata in secunda urmatoare pentru ca descoperi ca nu contine nici macar o urma de zahar.. si nici nu ai de unde sa faci rost..
- In vis e-mailurile care iti umplu indbox-ul pot lua forma unor masline bine inghesuite
- Doua ceasuri nu vor indica acceasi ora.. si cu atat mai putin 10/20/30.. ceasuri
- Mi-am dat seama cat de mult urasc transportul in comun si aglomeratia
- Si ca imaginea muntilor sau a unei paduri toamna este de neinlocuit

No comments: