Monday, March 05, 2007

Apropo tv


Apropo tv este una din cele mai bune emisiuni de la tv! Am zis!
Pentru ca am ratat inceputul emisiunii mi-am propus sa stau IAR treaza pana la 1 noaptea ca sa pot vedea ce am pierdut. Toate bune si frumoase pana aici.. trec orele.. imi fac de lucru pe net.. ma mai invart prin casa.. mai beau un ceai si surprinzator mi se facea din ce in ce mai mult somn. Dar trebuia sa rezist!
Intr-un final se face ora x. Si guess what? Incepe emisiunea.. reclama de inceput.. sumarul emisiunii.. si apoi.. Ecranul negru!! I mean NEGRU! S-a intrerupt transmisia! Ma gandesc ca numai tv-ul meu face fitze. Usor imposibil pentru ca nu ma sabotase niciodata in halul asta! Suntem buni prieteni si de multe ori ne tinem ocupati unul pe celalalt. Ce mai.. ne distram bine :) Dar acum, nu intelegeam ce se intampla! M-am dus la Siril sa vad ce zice tv tunnerul. Negru si acolo! Va dati seama ca in urmatoarea secunda am intrat in panica! De ce se intampla asta? De ce mie? De ce ACUM?
Pff.. m-am resemnat si am inceput sa ma pregatesc de "noapte buna". Dar cand sa ma var in pat, pata neagra de pe ecranul tv-ului dispare si locul sau este luat de emisunea mult asteptata.. cu Andi Moisescu, invitatii sai si alte chestii misto.
Inceputul emisiunii trecuse de mult, dar macar tv-ul era sanatos :))
Ehh.. poate am mai mult noroc data viitoare!

1 comment:

Anonymous said...

=)) ce nenorocire!!! life is such a biatch!!! really now!!!