Sunday, March 18, 2007

Gustul copilariei


Nu am trait la tara, nu stiu cum e.. As putea sa-mi imaginez cum sta treaba si sa o asezonez cu imagini trecatoare surprinse din masina sau la popasul de 15 min la Nea' Nelu. Dar nu cred ca e cazul..
Am copilarit la bloc, pe asfalt si prin gradini - zona mea verde! Singurele animale pe care le-am vazut au fost cele din cartea de "Cunoasterea mediului inconjurator". Jocurile noastre se desfasurau intr-o alta dimensiune.. jucarii de-a gata si mai putine improvizatii.
Nu ma plang, am avut o copilarie fericita pentru ca m-am putut juca si am avut si cu cine.. Totusi, spatiul de joaca a fost mult mai mic: se limita la parcare, la strada. Analizand bine situatia pot spune ca jocurile de la oras sunt mult mai statice decat restul.
Nu am avut parte de coclauri, capitze de fan si lanuri de porumb. In schimb am avut creta colorata sa pot desena pe asfalt. Iar dupa prima ploaie puteam incepe un nou proiect..
Minunat! Atatea diferente intr-o singura generatie!

Well, ar fi multe de povestit dar nu am starea necesara.. poate voi reveni la acest subiect.. if not, e un bun rezumat! ;)

No comments: