Tuesday, March 28, 2006

Am rezistat pe pozitii!

yey!!.. azi a fost o zi mare! Rabdarea mi-a fost pusa la incercare.. in mod normal am destula, dar azi am fost la limita! Am urmarit "Aviatorul", un film care devine interesant abia dupa o ora si jumatate.. Prima tentativa de a vedea acest film am avut-o acum ceva timp si am rezistat doar la o ora. De data asta m-am tinut tare de scaun si am prins si finalul.. din nou yey!!
Totusi, tre' sa recunosc ca drumul spre succes a fost lung si anevoios.. am alunecat de cateva ori in jos pe scaun (involuntar evident! :P), mi s-au inchis ochii (tot involuntar.. evident! :P), am corespondat cu Ankutza pe mobil, am aruncat priviri prin "sala".. dar pana la urma finalitatea conteaza! Iar filmul s-a dovedit a fi ok.

anyway.. if I lose my life, I can live with that!

1 comment:

Anonymous said...

care e treaba cu aviatoru' ?
probabil interesanta daca ai rezistat tu...