Saturday, March 25, 2006

Green.. green.. pink.. yellow..


Ce da culoare vietii noastre?.. Ce ne face fericiti cu adevarat? Ce ne poate aduce un zambet cand suntem tristi? Ce cautam si nu gasim? Ce ne determina sa mergem mai departe? Ce vrem sa demonstram lumii? Ce cautam aici?
.. si nu in ultimul rand.. "ce mai faci?". La intrebarea asta eu nu am sa mai raspund cu un simplu.. "bine"


..Dupa atatea intrebari de baraj.. scriu ceva mai funny, adica un banc:
La o conferinta de presa participa 3 presedinti: George Bush, Jacques Chirac si Ion Iliescu. Dupa toate intrebarile referitoare la subiectul dezbatut, un jurnalist ii roaga pe cei 3 sa faca fiecare cate o propozitie cu "green", "pink" si "yellow".
George Bush spune: The sun is yellow.
Foarte bine, multumim.
Apoi Jacques Chirac zice: The grass is green.
Extraordinar, multumim.
Vine si randul domnului Ion Iliescu. Sta el, se gandeste putin cum sa faca sa fie mai smecher decat ceilalti 2.. si isi propune sa formuleze o fraza cu toate cele 3 cuvinte. Si spune: Za telefone is ringhing "green, green"; I pink up za fone and I say: "Yellow!"

2 comments:

Anonymous said...

cam multe intrebari d-soara dee!!!:)si cum ora e inaintata adik 1:58 dimineata (stiu am promis sa nu mai pierd noptile pe net:D)nu stiu in ce masura voi putea da niste raspunsuri pertinente...
da ce te-a apukt cu asemenea filozofii?!
postez knd am sa ma trezesc ceva inteligent k acum mi-am dat seama k nu is in stare:D

dee said...

si cand te gandesti k astea erau doar intrebarile care incep cu "CE".. dau si eu vina pe ora tarzie.. atunci era 12:39 AM, acum e 12:39 PM :))

sa-ti dau un VIB sa te trezesti?.. hmm.. se pare totusi k esti treaza.. :P