Sunday, March 19, 2006

Retzeta pentru sambata

Pentru o seara placuta de sambata aveti nevoie de: una bucata calculator, una sau mai multe bucati de film (in functie de timpul pe care il aveti la dispozitie), dulciuri dupa gust si preferinte si nu in ultimul rand niste prieteni care sa va tina companie.
Mod de preparare: se inghesuie prietenii intr-o camera si se inconjoara cu dulciuri. Se da drumu' la film si se lasa la vizionat cam 2 ore. Daca este nevoie se schimba filmul pana cand prietenii sunt multumiti. (Atentie! Durata acestui ultim aspect variaza direct proportional cu numarul de prieteni convocati.)
Se serveste saptamanal si asigura doza necesara de buna dispozitie pentru urmatoarele 6 zile..
Caz particular:
Azi am servit "Brokeback Mountain" - un film de lung metraj cu un subiect destul de interesant. Nu intru in detalii, dar vreau sa mentionez ca finalul m-a cam dezamagit.. (per total mi-a placut, probabil datorita micilor si multelor comentarii facute pe marginea filmului in timpul vizionarii)
Am continuat cu "Urban Legend" - un thriller/horror fascinant ca si subiect, dar predictibil la anumite faze..
De retinut: filmul si prietenii sunt ingredientele de baza care asigura succesul unei sambete reusite!

Retzeta de saptamana asta mi-a iesit f bine.. o astept cu nerabdare pe urmatoarea.. ;)

3 comments:

Anonymous said...

intr-adevar reteta de sambata asta a fost un succes!:) si astept cu mare nerabdare una noua:D
cat mai curand!!!
mai vreau sa mentionez k ora tarzie la care s-a terminat m-a facut sa nu mai prind 5-ul barat pe care l-am asteptat cu indarjire pana knd intr-un final am luat un taxi!!! si ce noroc pe mine k taximetristul era tanar, brunet, cu tzepi si foarte frumos parfumat:)... un final mai bun nici k se putea!!! ce pakt k in mintea mea ink rulau imaginile fascinante dintre jack si ennis del mar:))

dee said...

zi merci k nu exista o legenda urbana si despre taximetristul tanar, tepos si bine mirositor.. atunci ar fi fost cu adevarat o problema..

and Ennis.. un nume predestinat! :))

Anonymous said...

invita si baieti , o sa fie mai palpitant