Friday, March 17, 2006

"Manana"

Aseara, intr-un moment de inspiratie mi-am facut si eu cont aici.. si tre' sa recunosc.. e tare frumos la voi!
Acum sunt in noul lab amenajat la facultate. Spre surprinderea mea netul mege chiar bine, nici calculatoarele nu-s de neglijat si chiar gasesti locuri libere.. Vreti sa stiti unde e lab-ul asta?.. i'm not telling u!.. k le veti ocupa pe toate :)) asta daca sunteti indivizi ca mine care desi au net acasa, parca tot nu se satura si ar sta pe net all day long. Pe aceasta cale vreau sa le multumesc tuturor prietenilor care in fiecare seara isi fac griji ca nu ma voi putea trezi a doua zi dimineatza. Lov u!
Ii promisesem lui Cri k acest prim post va fi in franceza, imi cer scuze.. mi s-a terminat vocabularul dupa cele 2 ore de seminar avute mai devreme.. singurul cuvant intr-o limba straina care imi vine acum in minte este "manana". Va rog sa il cititi dupa cum l-am scris.. eu asa il pronunt..
Atat pentru azi.. a plus!

4 comments:

Andra said...

Bienvenue dans le monde fantastique des blogs !

Au moins que le premier commentaire soit en français :) Amuse-toi bien ici, et n’hésite pas d’écrire chaque jour, en racontant chaque petit détaille de ta vie piquante.

@+ (ou @ « manana », comme tu veux)

Anonymous said...

nu mi se pare cinstit ce a facut andra:(( adik io nu inteleg dekt primul paragraf si apoi limbaj codat:(... asta e lipsa de fairplay:))
las k imi fac si io blog si o sa scriu numai in das deutsche sprache si apoi sa va tineti bine:))...
v-o fac io kt de curand!!!
i'll be back!!!

dee said...

Girls, girls.. plz don't fight..

:P

Anonymous said...

manana ?!
what this ?