Monday, March 27, 2006

Iar a trecut weekend-ul..


..si nu am reusit sa fac tot ce imi propusesem. Nici nu stiu de ce mai imi pierd timpul facand programe daca si asa niciodata nu reusesc sa le respect. Macar imi sochez colegii.. ei nu mai vazusera pe nimeni cu programe ca ale mele.. sa fi fost ele asa speciale? :P ..sau pur si simplu se mirau ca mai exista oameni care fac asa ceva.. i guess will never know..

Si uite asa.. iar am lasat proiectul pe ultima suta de metri, iar nu mi-am transcris cursurile alea la statistica.. da' bine macar ca le-am pus in ordine :P Nu am reusit sa ma intalnesc nici cu Mire.. que naspa! Am ratat si Apropo Tv.. damn.. noroc cu reluarile!
Mai aveam nevoie de cateva ore sa termin tot..

acum va rog sa ma scuzati.. ma duc sa planific urmatorul weekend..

2 comments:

Anonymous said...

e in regula ,cu cat ati programezi mai multe procentual realizezi multe..

dee said...

dar asta nu e o regula!