Saturday, March 18, 2006

Va rog! Nu stingeti lumina!

Cand eram mica obisnuiam sa adorm cu radioul aprins.. initial mi-au tinut loc de povesti emisiunile de la Europa Libera, iar mai apoi Rondul de noapte. Cu permisiunea fanilor am sa sar perioada "Deschideti-va sufletele".. :P

Acum am trecut intr-o alta era.. "era luminii".. asta pentru ca sunt nevoita sa suport reflectorul vecinului de la 3, care in dorinta de a-si pazi masina de hoti a pus un ditamai dispozitivu' de luminieaza toata parcarea noastra, cea vecina, strada si pana la urma tot cartieru'. Acum extraterestii stiu sigur unde sa aterizeze!!.. Si la urma urmelor le-a facut un bine si potentialilor hoti.. acum vad si ei mai bine ce fura, economisesc bateria la lanterne.. uite cum se rezolva toate.. Dar sa revin.. din cauza acestui reflector mi-am cumparat niste perdele si mai groase si totusi efectul nu a fost pe deplin anihilat.. m-am retras si intr-un colt al camerei.. nimic!.. va imaginati prin ce situatie trec noapte de noapte?
Pana la urma am ales calea de mijloc si am dat sunetul pe lumina.

But deep inside tot sunetul vibreaza..

1 comment:

Anonymous said...

te pricepi la cuvinte, si nu numai..