Saturday, May 13, 2006

Gargaritza ritza..



..traiesc peste tot in lume in afara de locurile in care este prea frig; ii plac livezile, campurile si gradinile..

Au un fizic de invidiat.. sunt atat de usoare, ca nici nu le simti daca le tii pe palma.
De obicei nu sunt mai mari de 4-8 mm.

Am scris despre gargaritze pentru ca am cumparat 2 zilele trecute.. si pentru ca am mancat una tot zilele trecute.. primele sunt din plastic si apar in poze, iar cea de-a treia era de ciocolata. Le admir pentru ca pot zbura acolo unde vor si pentru ca nu le trebuie foarte mult curaj sa faca asta..

3 comments:

Anonymous said...

imi plac pozele... artistice si imi place lumina folosita! stephane lambiel ar fi mandru de tine:)
kisses!

Anonymous said...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»

Anonymous said...

Ce dragutzzzzzzzzz!!! Stii ca apreciez acest minunat post despre minunatele gargaritza!! STANK YOU!!