Monday, May 01, 2006

5 in 5 zile..


Cin' sa fie?.. cin' sa fie?.. da.. e ea, e inghetzata mea!.. :)
Anul acesta am sarbatorit zilele Brasovului cu inghetzata. Betty Ice la cornet rulz :P... Ancutza cred ca s-a plictisit vazandu-ma zilnic pe langa toneta.. am incercat cam toate aromele.. combinatia cea mai buna cred ca este caramel & rom si stafide.. excelenta!!.. te face sa revii, sa te bucuri de efectul ei racoritor, sa o savurezi cu placere la orice ora! Am mancat si dimineatza, si la pranz si seara.. :) Atentie incepatori!.. da dependenta.. dar totusi una mai slaba ca bilele alea.. ;))

Argumentul stiintific: "Cum recunosti o inghetata buna? Inghetata buna este cremoasa, frageda, in care, chiar rece fiind, nu ne ingheata dintii cand muscam din ea. Aceasta este o inghetata in care apa lipseste si care a fost fabricata cu mult lapte sau smantana. Cea mai buna inghetata este cea produsa din grasime animala (din lapte, smantana, unt sau lapte praf), deoarece grasimea din lapte da un gust fin si influenteaza in bine consistenta si structura sa, facand-o mai cremoasa. Astfel, intre doua inghetate care au aproximativ acelasi pret si dintre care una are in componenta grasime exclusiv din produse lactate, iar cealalalta grasimi si uleiuri vegetale, alegeti-o pe cea care pe lista ingredientelor puteti citi lapte, smantana sau unt, ca sursa de grasime." (info de pe un site) :))

2 comments:

Anonymous said...

io am zis de la inceput k betty ice is the best so fuck da rest:)) da nimeni nu m-a crezut...:(
oricum nu am abuzat k dee!!! chiar ma intrebam azi dc nu iti este rusine la obraz sa apari de atatea ori acolo=))... mie una mi se pare hilar!!! si dupa ce k te-ai dus de enspe mii de ori de fiekre data mai stateai nitel pe ganduri knd venea vb de alegere:))
coolmea!
kisses!!!

dee said...

dehh.. e greu sa gasesti combinatia perfecta ;)