Saturday, May 20, 2006

Ultimele cuvinte..


Tocmai a inceput o furtuna teribila cum de mult nu am mai vazut.. cu deosebirea ca de data asta am avut noroc si eram in casa. M-am aflat de multe ori in centru actiunii adica in mijlocul ploii.. chiar zilele trecute va povesteam de ploaie si castani.. Acum asistam la una serioasa: cu fulgere, tunete si tot tacamul..
Vorbind cu fetele pe mess ne-am gandit k poate asa ar fi inceputul sfarsitului lumii.. Ancutza, care incercase mai devreme sa ne ofere imagini cu ea prin webcam a dat un raspuns de milioane la intrebarea mea.. "care ar fi ultimele lor cuvinte?".. iar Ankutza raspunde.. "ma vedeti?".. =)) M-a binedispus pentru toata seara..

2 comments:

Anonymous said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

Anonymous said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»