Sunday, June 24, 2007

Asta e.. se mai intampla..


Ce poti face cand nu iti ies lucrurile asa cum vrei? Cand ramai in groapa de nisip fara lopatzica si cu multe idei de constructie in cap..
Eu cred ca e inutil sa te incapatanezi si sa sapi cu mainile goale ca poate poate iti iese ceva. M-am saturat de jumatati de masura, m-am saturat sa ma consolez cu putin. Am obosit sa merg pe mijlocul strazii cu masinile trecand intr-un sens sau altul si sa ma decid incotro sa traversez.
De ce sa ma resemnez si sa-mi spun "asta e.. se mai intampla"? Cum zicea si Cri.. e cea mai naspa chestie pe care o poti spune cand ai o problema. De ce sa nu incerc sa gasesc cauza si sa actionez asupra ei? Oare de ce e mai usor sa ocolesc problema ca pe un sens giratoriu, sa ma invart in cerc pana ametesc si uit de ea?..
Pfff.. vreau o piersica intreaga, un sambure maroniu si un gust zemos! Punct.

No comments: