Wednesday, June 06, 2007

Spatiu atemporal


Azi am vrut sa fac un mic experiment.. sa nu mai pun ceasul sa sune dimineatza, ci abia la 12.11. Asta insemna ca voi lasa ceasul biologic sa ticaie si sa ma trezeasca. Intuitia imi spunea ca pe la 10 juma va suna si implicit va face o galagie teribila :)
But, surprize surprize.. (nu, nu este vorba de Andrea Marin si emisiunea ei).. cand m-am trezit m-am uitat la ceas si era 22.52. Aici este momentul oportun sa va spun ca ceasul meu electronic e inainte cu 12 ore.. deci, dupa o scadere logica, am dedus ca era aproape 11 dimineatza. M-am panicat putin, caci nu ma asteptam sa ma trezesc atat de tarziu.. incepusem sa imi fac griji si in ceea ce priveste intuitia mea.. sa ma lase ea balta tocmai acum cand aveam de sapat impreuna fantani? Ciudat!
M-am ridicat din pat si am inceput patrularea prin casa sa vad cine mai e prin zona. Daca era 11 trebuia sa fiu doar eu si buni. Dar imediat se aude ceasul lui Siril.. oare dormise si el mai mult? Situatia devenea din ce in ce mai fishy!
M-am spalat bine pe ochi si m-am dus sa ma consult cu un alt ceas.. cel din sufragerie arata 9.03. Hmm.. De mult il banuiam (pe ceas) ca nu arata ora care trebuie, asa ca l-am ignorat.
Mi-am continuat plimbarea prin casa pana in bucatarie. Ceasul de aici indica ora 9.. could this be possible? Sa fie 9? In ceasul din bucatarie am incredere deplina.. merge cu baterie si e maro cu negru! Totusi, nu m-am putut abtine sa vad ce zice si ceasul portocaliu de la Ikea.. tot 9.. Si atunci mi-am dat seama ca judecasem gresit toata treaba. Era 9.. in plus, ceasul biologic inca functioneaza bine! Minunat! Dar asta inseamna ca m-a inselat ceasul din propria camera??? De necrezut! M-am dus sa verific que pasa. Afisajul rosu imi zicea ca este 21.02. Minus 12 ore.. 9.02.. Deci mergea bine si el. Super ciudat!!

Eu tind sa cred ca m-am uitat bine la ceas de prima data.. si ca atunci cand si-a dat seama ca ii pun la indoiala credibilitatea s-a schimbat repede in ora corecta! Suspiciunea planeaza asupra lui! Va trebui sa il tin sub observatie in ziele ce urmeaza..

No comments: