Monday, June 25, 2007

De ce nu vi?


Nu mai suport! De ce nu vine? Eu vreau sa vina!!!
Nu, nu este vorba de Goe asteptand trenul in gara, ci de mine asteptand un mail cu comentarii pe marginea capitolului 4 si 5. Eu sunt acest Dino verde cu mainile in sold si dand din picior.. Cri zice ca semanam foarte bine. Tind sa cred acelasi lucru :D

Astept mailul asta.. sa stiu ce e bine si ce nu si sa pot dormi linistita la noapte. Daca nu primesc nimic, sigur voi visa ceva ciudat! I can feel it!
Mi-am verificat mailul din 5 in 5 minute si credeam ca daca mai stau 1 minut doar atat nu mai mult.. vorba celor de la HiQ voi primi ceva. Dar nimic..
Si stai sa vezi cand voi primi :D
Sunt totusi optimista... "bucurosi le-om duce toate de e pace de-i razboi"

Ok.. Now, if u would excuse me.. I have to check the e-mail :D

2 comments:

SunShine said...

soo....ai primit ai primit?!?!?!!!? keep us updated please!! nu ne tine in suspans!!!!!

dee said...

One day later l-am primit.. a fost lung si dureros ;))