Thursday, June 21, 2007

Viata in campul muncii


Uite ca am ajuns sa scriu pe blog si despre asta! ;))
Cum e viata la munca? Pey.. e ok. Trebuie doar sa te obisnuiesti cu ideea ca vei merge zilnic cam 8 ore.. si mai e ceva.. de cand cu schimbul 2 mi-e super somn toata ziua! Poate si din cauza caldurii, nu stiu!
Azi dimi cand am ajuns acasa din oras (pe la 11 juma) nu vroiam decat sa dorm o ora ca sa-mi revin.. dar de unde atata fericire? Vecinii de la 2 isi modifica bucataria or something si o tin asa de vreo saptamana.. zilele trecute aveam impresia ca se prabusea blocul.. azi cam la fel. What to do, what to do? Am dat drumul la radio super tare.. daca tot e sa aud ceva, macar sa fie ceva care sa-mi placa :P
10 minute mai tarziu am adormit..
20 minute mai tarziu a sunat telefonul..
10 minute mai tarziu am adormit..
5 minute mai tarziu a venit Siril sa imi zica ceva..
5 minute mai tarziu am adormit..
15 minute mai tarziu m-am trezit ca trebuia sa plec la munca.

Yep.. it was a long hour!

No comments: