Sunday, June 03, 2007

L.. I.. E.. G.. E


Am inceput sa imbatranesc.. mi-am dat seama asta seara! Nu din cauza ca mi-am numarat firele albe de par, ci pentru ca nu imi aminteam numele unui oras. Firele albe vor apare in numar din ce in ce mai mare ca tot vin examenele, licentza.. dar sa nu-mi amintesc eu numele unui oras pe care l-am vizitat?!?
In perioada Erasmus a vietii mele, pe langa multele ore de curs la care am asistat si printre multele teme pe care le-am avut de scris, am reusit sa imi fac putin timp sa vizitez un oras doua prin Belgia.
Liege a fost unul din ele.. Liege, Liege.. nu pare un nume greu de retinut si totusi nu am putut sa mi l-aduc aminte. Am vazut poza Emmei de pe messenger si am facut conexiunea cu Belgia.. Un indiciu a fost jumatate din mana lui Alberto ;)) Ma urmareau diferite imagini ca: raul de pe fundal.. statuia de pe malul apei.. grupul cu care am fost.. dealul pe care am urcat si am facut un mic popas pe iarba.. privelistea minunata asupra orasului.. piata centrala cu un tip in halat de baie langa o fantana.. un avionas in care ne-am urcat sa facem poze.. magazinul din care am cumparat hartia de ambalat verde.. si cu toate acestea nu puteam pronunta numele orasului.
Ciudat, nu? Totusi.. e mai bine ca nu s-a intamplat invers: sa stiu orasul si nu ce am facut acolo. Ehh, dragii mosului.. important e ca spiritul sa ramana tanar!

No comments: