Friday, June 01, 2007

Ziua copilului absolvent


E 1 iunie.. ce ne place noua ziua asta!! Primim jucarii, suntem rasfatzati, dusi la cofetarie de bunica, poate chiar si in parc la leagane.. o zi extraordinara!
In cinstea acestei zile, eu am fost prin librarii si mi-am cumparat rechizite. As dori sa enumar printre cele achizitioante: 2 creioane portocalii, HB cu guma alba in cap; o guma de sters in forma de triunghi ce pare extrem de performanta; o ascutitoare simpla metalica pentru cele 2 creioane; un pix cu carcasa verde, dar care scrie albastru si inca unul negru pe exterior, care scrie tot albastru. Minunat!! Mi-am imbunatatit colectia de pixuri si obiecte de papetarie.. my old obsession!
Iar cu prima ocazie imi voi lua si o carioca.. una noua.. :)
LA MULTI ANI!

1 comment:

adysan said...

alti copii au dat examen de ziua lor, au muncit..n-au primit cadouri! vreau si eu!
maybe next year... :)