Sunday, July 15, 2007

Aici Vulturul!


E clar.. toate se intampla pentru un motiv! Faza e ca de multe ori aflu ce se intampla si apoi raman sa caut motivul..
Nu imi displace cautarea (sunt fan "de-a v-ati ascunselea") dar ma enerveaza sa nu gasesc o explicatie logica care sa ma satisfaca atat pe mine cat si pe cei ce se confeseaza. Asa sunt eu.. mai perfectionista.. cu capul pe umeri 99% din timp.. nu imi asum riscuri decat daca trebuie neaparat sa trec strada.. etc etc.
Anyway.. ce vroiam sa zic e ca lumea are incredere in mine. Inspir eu acest sentiment oamenilor! Nu pot decat sa ma bucur (vorbesc cat se poate de serios) si sa fiu fericita ca aflu atatea chestii inaintea altora. E ca si cum as sta in sala de cinema si as vedea avanpremiera tuturor filmelor.

Si totusi.. in acest trafic de informatii care ma inconjoara, mi-e teama sa nu se transforme intersectia in sens giratoriu :P

No comments: