Thursday, July 26, 2007

Looking 4 a PR Agent


Am devenit o persoana ocupata. Adica eram si inainte, dar acum exagerez. Prin urmare sunt in cautare de PR Agent.
Chestia a devenit un fel de moda (cel putin intre prietenele mele: eu sunt PR-ul Cristinei, Cristina e PR-ul ... nu am voie sa folosesc numele real al persoanei pentru ai proteja adevarata identitate asa ca o voi numi Anca). In cazul meu este o necesitate.

Job description:
- sa selecteze din mailurile primite la yahoo pe cele care au relevanta (care by the way au ajuns la fascinantul numar de 1220 si continua sa creasca)
- sa imi aduca aminte cand e ziua de nastere a rudelor si prietenilor (sa nu ii mai sun dupa o luna sau deloc :D)
- sa imi faca sandwitch
- sa raspunda la telefoanele la care nu vreau eu sa raspund
- sa povesteasca in locul meu chestiile jenante
- sa imi aranjeze intalnirile in asa fel incat sa nu mai intarzii :D (prietenii stiu de ce)
- si pe final.. sa imi aduca aminte ca ziua are doar 24 ore!!!

Cerinte:
- persoana comunicativa
- cu simtul umorului bine dezvoltat
- organizata
- simt practic
- disponibilitate la program prelungit
- persoana ferma si categorica (sa stie sa zica "nu", dar nu mie!)
- serioasa
- responsabila

Au prioritate persoanele de sex masculin, cu ochi verzi si tzepi ;))

Astept CV-ul si Scrisoarea de intentie in comments.

2 comments:

Cricket said...

da deci... a trebuit sa aflu de pe blog k sunt inlocuita!!! asta spune multe despre situatia realtiei noastre =)... sa fiu in halul asta injunghiata pe la spate mai ales acum knd m-am inscris si la master tocmai din dorinta de a deveni mai eficienta in jobul meu de agent de PR!!!
imi propun sa te dau in judecata pentru discriminare sexuala... evident k dc eram baiat, si aveam ochii verzi si imi faceam si tepi nu mai mai aflam acum in aceasta situatie!!!
see you in court young lady!!! =))

dee said...

Tu esti PR-ul Ancai.. and I need exclusivity :D