Tuesday, July 31, 2007

Post # 100


Iaca am ajuns la o rascruce de drum.. post-ul cu numarul 100. Prin urmare, acest post il voi dedica in totalitate blogului meu.

Totul a inceput pe 17 martie 2006, momentul in care m-am decis sa imi fac blog. Tot citind blogul Andrei si manata de un val de inspiratie am inceput sa scriu.. si sa scriu.. si sa tot scriu.. incat uite! Nr. 100 prinde viata :)

Am scris despre pinguini, gargaritze, despre cum e sa stai la parter, mi-am amintit de vremuri trecute in timp ce faceam curat prin cutii, am fost la limita cu terminarea proiectelor (in special cel de la CP care mi-a marcat viata!), am trait emotia gasirii unei noi porecle pt mine (that is Dina/Dino), m-am gandit la cateva lucruri fara de care nu se poate trai, ce poti face in 10 minute... iar sfarsitul anului 2006 - inceputul lui 2007 a ramas putin in ceatza (nu am mai avut timp sa scriu pe blog - Belgia m-a tinut ocupata :D). Am revenit in februarie cu rezumatul trip-ului din Cehia (de fapt drumul de intoarcere), am constientizat ce tema de licentza mi-am ales ;)) si am sarbatorit implinirea celor 22 de anishori. Apoi am trecut prin chat crisis si am avut inca o data dilema "eu cu ce ma imbrac azi?". Aprilie a fost o luna amuzanta.. am enumerat vreo 50 de greseli fatale, m-am gandit de ce mergem la traininguri si mi-am comparat poza cu cea a unor vedete. In mai am evocat excursia la Bucuresti cu dilemele ei.. in iunie m-am angajat si m-a tot incercat feeling-ul de "asta e". In plus, Alina (colegutza mea de munca si-a deschis oficial blogul cu suportul moral al lui Shimmo si al meu). In iulie cand incercam sa invat pentru licentza vecinul de sus, Bocanila, incerca si el sa isi amenajeze apartamentul. Imediat apoi am terminat cu facultatea si m-am inscris la master. Cricket si-a facut blog pentru a intra in rand cu lumea ;) Iar pe final de luna m-am decis sa incep cautarea unui PR agent.

A trecut repede timpul.. dehh.. time flies when u're having fun. Si totusi.. dupa atatea post-uri tot nu am aflat "cine mi-a mancat juma' de mar?".

Pe de alta parte trebuie sa recunosc in acest al 100-lea post ca sunt blog addict :)

61%How Addicted to Blogging Are You?

To be continued..

3 comments:

adysan said...

Some addictions are good... poate e si cazul tau aici :P Iti urez sa faci multe sute sau chiar mii si cititori de calitate precum noi! :D

SunShine said...

U are my GURU :D cand o sa ajung la al 100-lea post o sa ti-l dedic tie KLAR :"> multumesc ca m-ai inclus aici [i feel so privileged!] tre' sa bem pentru asta ;)

Anonymous said...

Da, probabil, de aceea este