Friday, July 06, 2007

And that's the way the cookie crumbles


Pentru a ne verifica cunostintele acumulate pana in acel moment la licentza, am fost la biblioteca cu Criketa. Si cum era una din excursiile ce necesita o pregatire temeinica inainte ne-am dus la alimentara pe Griv.. la cea cu copertina rosie care ne place noua :) Am cumparat apa si biscuiti.. just the ordinary type of biscuits with some flavour involved.. the kind of biscuits that will give you a stomach ache if you eat too many (and that's what we did later in the story :D)
So.. ne-am apucat de rezolvat teste si intre timp mai papam si cate un biscuit. Povestea este despre biscuiti asa ca voi insista mai mult asupra lor..
Am observat ca exista mai multe stiluri de a manca biscuitii. Ii poti manca rupand bucati cu mana sau cu dintii.. in cazul in care ti-e super foame ii poti inghiti complet (atentie! nu incercati asta acasa!).. ii poti topi in gura.. pot fi multe variante.. depinde de preferintele fiecaruia.
Biscuitii din poveste aveau o forma dreptunghiulara. Cri ii papa rupandu-le cotzul (de aratau a fi muscati) iar eu ii rupeam paralel cu una din margini. Fascinant nu? :D
Pentru mine a fost pe moment.. acum ca incerc sa povestesc despre parca nu mai e asa funny.. anyway, pozele atasate fac tot deliciul acestui post! Enjoy! :D

4 comments:

Anonymous said...

=)) i still find it funny!!! mai tii minte cum luai kte un biscu si te uitai la coltul lui rupt?!! =)) si ma intrebai ce fac dupa ce am rupt 2 colturi?! =))
it was a funny day anyway, the best si nu pot decat sa astept cu nerabdare testele de la scoala de soferi si cele de la english!!! yummiiiiiiii ;))

SunShine said...

hihi: ok, biscuitii ca biscuitii, dar MERELE??? cum mancati merele? jumatate mai intai? [Dee: cine ti-a mancat jumatatea de mar pana la urma?? ai aflat???]

eu marturisesc, mai intai mananc TOATA coaja de jur imprejur si abia dup-aia miezul marului. mi se pare delicios asa! si KLAR nu as putea altfel.

ahhh, si despre biscuiti, stiti bancul? Stefan cel Mare se intoarce spre oaste si striga, avand un pachet de biscuiti Voinicel in mana: "Biscuiti, ostasii mei!", la care ostasii raspund intr-un glas: "Biscuim, Maria ta!"

dee said...

Cu marul e mai delicata treaba. Mai demult imi placea si mie sa ii mananc intai coaja. Iar daca are vreo pata rosie incep cu ea.. dehh, povestea Albei ca Zapada mi-a ramas intiparita bine ;)) Imi asum riscul mereu.

Cat despre cine mi-a mancat juma' de mar inca nu am aflat! Still searching :)

In curand am sa scriu un post intreg despre mere.. sa fiti pe faza! ;)

SunShine said...

abia asteptam!!!!!!!