Friday, July 13, 2007

Din poveste mult mai este!


"UNIVERSITATEA TRANSILVANIA // FACULTATEA DE STIINTE ECONOMICE // SPECIALIZAREA RELATII ECONOMICE INTERNATIONALE" Asa arata antetul referatelor, proiectelor si cel al lucrarii de licentza..
Dar pana aici ne-a fost! S-a terminat si facultatea.. tre' sa imi gasesc o pasiune pe care sa mi-o urmez, sa invat bine o limba straina (cred ca voi alege portugheza caci imi place cum suna), sa imi iau carnetul de soferi si atestatul de engleza, sa pictez primul meu tablou, sa imi fac curat in camera, sa vizitez cat mai multe tari, sa pastrez legatura cu prietenii, sa gatesc alor mei dupa cum le-am promis, sa caut un master misto, sa citesc cartile din biblioteca, sa imi gasesc sufletul pereche, sa am mansarda mea cu laptop si hamac, sa imi mai fac o suta de perechi de cercei, sa descopar in fiecare zi ceva nou, sa nu uit sa zambesc, sa ma urc in Turnul Eiffel si noaptea, sa vad pinguinii de la gradina zoologica din Antwerpen, sa imi duc nepotii in parc la joaca, sa ii cumpar lui Cri labrador, sa desenez in interiorul petelor unei girafe alte pete.. etc. etc.
Si evident sa scriu pe blog despre ce mai fac!

1 comment:

Cricket said...

Pe primul loc sa cumpar labrador pt Cricket da da apoi celelalte!!! :P asa sunt eu egoista!!!
super lista si la mai mare, sper sa fiu around la realizarea unora din obiective. In ceea ce priveste sfaturile in privinta sufletului pereche stii k la mine trebuie sa apelezi nu?! =)) Sunt guru in domeniu :))