Friday, September 21, 2007

In denial
Or at least die trying ;))


Nu am mai scris pe blog de fix 8 zile (inainte de postul de mai jos) si deja a uitat lumea blogul meu?!? Incredibil! Asta e un semnal de alarma.. tre' sa scriu mai des.. zilnic.. sau chiar de 3 ori pe zi.. dimineatza, la pranz si seara.. trebuie!!!

Vroiam doar sa scriu ca imi pare nespus de rau ca nu plec maine la tzara la Cri.. daca imi spuneai mai devreme I would have definitely came!!! Dar asa.. ratez distractia cu catzelul si familia.. sunt sigura ca as fi ras non stop (just like in the trips to Sf. Gheorghe ;))) si as fi uitat de lume pentru ca acolo nu exista semnal la mobil.. perfect!!! Ma bucur ca mai exista si astfel de locuri in Romania.. locuri in care sa poti sta cu gandurile tale si sa faci planuri subtile pentru ziua de maine.. Dar mi-ai promis ca te mai duci acolo si o sa ma iei cu tine! Sa te tii de cuvant ca altfel ma supar mai tare decat acum ca o iei pe Monik in locul meu.. incredibil cum m-ai inlocuit!!!

O sa imi revin cu greu din acest soc.. greu.. greu..

2 comments:

Cricket said...

;)) i am mean!!!!!!!!!!!! mu ha ha nu ma mai pot abtine si e numai vina lui Mitza :)) el e vinovat!!! te-am inlocuit repede pentru ca azi tigrisorul plangea si era la pamant si atunci l-am chemat cu mine ca sa il mai inveselesc. Normal ca mi-as fi dorit sa vii si tu cu mine, cu noi, cu un catel!!! pe care cred ca o sa il cheme Sparky ;)) pana una alta... dar next time o facem lata, promis ;)in plus cineva trebuie sa ramana sa simta pulsul orasului si sa imi dea raportul la intoarcere ;)

Anonymous said...

Lasa ca fac eu rost de tzara si mergem o data! Stii cum e vorba aia "cine n-are bunici sa-si cumpere" ;));))Poate.. intr-o zi... am sa-mi cumpar!:P:P