Saturday, September 22, 2007

Shop 'till you drop



Cine ar fi crezut ca poate fi atat de greu sa cheltuiesti niste bani?

Daca ar fi fost banii mei s-ar fi dus imediat in stanga si in dreapta pe lucruri mai mult sau mai putin utile, pe care le-as fi purtat/folosit poate numai o data in viata, iar apoi ar fi zacut intr-un colt al dulapului/biroului.. Nu ma intelegeti gresit, nu sunt shop-ahoolic! Se intampla doar sa fie zile cand ai nevoie de o nectarina si ajungi sa cumperi si niste pantofi.. Again, nu, nu sunt nebuna dupa pantofi!! I’m just trying to make a point ;)) Precis veti spune ca cine se scuza se acuza ;))

Ehh.. trecand mai departe.. azi m-am dus sa cumpar cadouri pentru 2 colege (si totodata prietene) de la munca. Inceputul parea promitzator – am bani, am idei, imi place sa fac cadouri.. ce poate fi atat de greu? Optimismul meu s-a desumflat incetul cu incetul pentru ca in cautarea cadoului perfect (x2 in cazul meu) am intampinat dificultati precum soarele, magazine inchise, aglomeratie, vanzatori fara chef sau talent la impachetat ca sa nu mai mentionez buzunarul meu cu bani care nu vroia sa se goleasca o data! ;)) In plus, era si presiunea faptului ca a trebuit sa cumpar un cadou din partea mai multor colegi..

Ce-a iesit din toata povestea asta.. plus masa si dansul LUNI!

1 comment:

Anonymous said...

Iti spun eu ce a iesit(+masa fara dans:P). Este cel mai tare cadou care l-am primit anul asta! Sunt super happy si iti datorez tie asta, prietena mea bloggeritza!
THANK YOU SO SO MUCH!
AM PAREOOOOO!!YUPYY!