Tuesday, September 04, 2007

Smokin'


Kent - blue
Pall Mall - lights
Lucky Strike - red


Fumul acesta mentolat din aer intretine atmosfera si prin el sunt lansate noile idei, se pun la cale marile planuri si se decide soarta intregii lumi. Asta se intampla in toate filmele - credeti-ma pe cuvant ca am vazut destule :) dar si in viata reala.

Pe mine ma fascineaza mai mult fumul decat tigara in sine sau mirosul. Fumul asta jucaus care arde tigara cum poate el mai bine si care lasa in urma sa forme ciudate prin aer, forme ce imi amintesc de cimentul din baie.. mereu imi imaginam creaturi prin mozaic, de obicei dinozauri.. :P

Contrar aparentelor lumea nu se imparte in fumatori si nefumatori.. fiecare om are viciile lui fie ca strange timbre sau ca pune ierburi in atlas (pentru detalii recomand piesa "Vicii" - Bitza). In momentul in care simti ca iti lipseste si nu poti trai fara ai ajuns la dependentza. Nu, nu vreau sa para a fi ceva asemanator unei condamnari, din contra vreau sa invat sa traiesc cu ea, sa o accept.. dupa cum spuneam "I would stop eating chocolate but I'm not a quitter" :)

Deviez.. vroiam sa povestesc despre fum si despre cum se leaga prieteniile in jurul lui. Dand toata ceata la o parte trebuie sa recunosc ca prezentza unei tigari animeaza atmosfera.. fie in scopul comun al particiantilor de a gasi o bricheta, fie in inchinarea unui pahar de ceva fie in gasirea unei ocupatii pentru a trece timpul mai repede. Ajunge pana in plamani sau ramane in urma ratacindu-se prin trahee tot va iesi la suprafatza.. he always does. Acest fum este de fapt confirmarea faptului ca totul se desfasoara conform planului si ca ai conspirat si tu la ceea ce va urma.. once again you are on top of the world ;)

Nu am fumat niciodata si totusi mi-e dor de vremurile bune.. oare mai gasesc niste fum pe balcon?

2 comments:

Cricket said...

A fuma sau a nu fuma?! intr-adevar aceasta este intrebarea ;)) in liceu o fumam ocazional pentru a sta cu jumatatea de clasa cool, acum nu prea mai conteaza :)) is cool anyway =))
Ideea este ca acest post imi suna a plagiat de la Lemon citire :P De ce Didien???

dee said...

Cand a scris Lemon despre asta???
Nu i-am mai citit de mult blogul, dar totusi mi se pare ciudat sa fii scris la fel!

It was my creation.. mine!! :D