Saturday, April 08, 2006

Amintiri..


Azi am inceput sa fac ordine prin miile si sutele de hartii si hartiutze pe care le am.. mama s-a bucurat teribil cand m-a vazut :) De cand astepta ea un asemenea gest din partea mea.. hmm.. oare de cand?..

Cu aceasta ocazie am gasit amintiri frumoase.. stiam eu de ce pastrez ceea ce pastrez :) Am sa fac un inventar al catorva amintiri.

*Am gasit invitatia de la "Noaptea devoratorilor de publicitate" din 15.01.2005.. reusisem sa intru la spectacol fara a platii bilet.. stateam in fatza teatrului si cineva m-a intrebat daca vreau sa intru.. ce intrebare e asta?.. una cu un raspuns mai mult decat afirmativ: DA!! And so.. i got in! Reclamele au curs una dupa alta.. iar seria cu "Luminou", pe care "dans le noir on peut le voir", mi-a amintit de spectacolul din Costinesti! Dupa cum ar spune unii autori "super tare frate"..

*Apoi, am dat de copacelul desenat de Cri.. si indicatia mea: "scorbura e semn ca ai probleme de cap! :-) " No comment aici :P.. nu are rost.. stim bine ca suntem "advanced"..

*Am descoperit si hartia de conversatie din timpul unei ore.. Ankutza imi scria despre o situatie cu adevarat disperata prin care trecuse in aceea zi. Citez: "i-am cerut vanzatorului un melc cu nuca si a inteles... un mar cu nuca." Replica mea de consolare fusese la acel moment: "habar nu are ce vinde!".. astea da probleme! :P

*Au urmat apoi hartiutzele pe care cativa colegi de facultate imi notasera ce cursuri vor sa le aduc ca sa isi completeze si ei colectia.. dragutz e ca necesitatile lor sunt complet diferite. Varianta 1: "merceologie C10,12" sau "economie mondiala - cursul dinainte de Pasti"; Varianta 2 (completa si revizuita): "toate cursurile de contabilitate"sau "toate cursurile de matematica (fara primul curs)".

*Cand m-am apropiat de final am gasit ecusonul de la "Crosul International 15 noiembrie".. am avut numarul 319 si imi aduc aminte ca in acea zi chiar aveam pofta sa alerg.. 5km mi-au ajuns :D

*Ultima hartie care mi-a atras atentia a fost una pe care era un fluture.. l-a scos imprimanta mai demult cand am rugat-o sa faca un test pentru cerneala.. e foarte frumos colorat.. e asa.. cu putin de tot galben si mai mult negru & alb, dar asta nu ii confera decat un aer de mister.. chiar e un exemplar reusit..

Se pare ca pana la urma nu a fost atat de naspa sa fac ordine.. mi-a facut placere sa ma intalnesc cu aceste amintiri.

Si ca idee de final.. sa stii ca m-am suparat daca te-ai gandit ca nu am mai facut ordine de secole sau decenii.. :) Nu le-am mai aranjat doar de data trecuta.. :P

2 comments:

Anonymous said...

Chiar te pricepi la scris...
Te binedispun amintirile cu..lucruri,pe acestea le poti modela cum vrei ..
De exemplu poti face invizibil pe cineva prin atingerea unei taste..

dee said...

tind sa pastrez ca si amintire ceea ce e frumos.. indiferent daca sunt lucruri sau oameni!