Saturday, April 15, 2006

Uniformizare


Te incadrezi in sistem? Cand toata lumea se imbraca in culori inchise si tu faci la fel? Porti uniforma aia gri cu bleumarin? Nu calci pe zona verde? Iti vopsesti casa in gri? Aplauzi si agiti balonul la comanda?..

Am fost vineri la aniversarea Avon.. ce chestie!.. daca m-ar fi spus cineva acum un an ca voi ajunge sa particip la asa ceva, i-as fi raspuns ca are probleme la mansarda. Dar cum viata bate filmul si Bruce Lee pe Van Damme am ajuns la intrunirea asta. Dinainte de a intra in teatru mi-am dat seama ca nu ma incadrez in peisaj. Doamnele si tinerele - pentru ca ele predominau in acest peisaj (evident, nu?) - era imbracate elegant, aranjate ca de sarbatoare.. deh.. era un mare eveniment. Despre mine, ce sa zic? Multumesc intuitiei feminine cu care sunt inzestrata din plin! Adica am fost si eu imbracata corespunzator, iar in rest am abordat stilul "naturel" spre deosebire de restul care au demonstrat din plin loialitatea fata de produsele companiei.
Pe parcursul spectacolului m-am simtit ca un alien care a esuat pe Pamant.. nimic din ce se intampla pe scena nu mi se parea relevant sau a fi ceva care imi aduca vreo satisfactie.. a fost totusi interesant dansul unor copilasi si reprezentatia de breakdance.
Stiam ca artificiile si baloanele nu erau nici pe departe legate de vreo contribuie a mea.. i just felt weird.. like i didn't belong there at all!
Dupa finalul apoteotic si recitalul semi-playback al lui Nico.. mi-am luat frumos balonasul si m-am indreptat spre iesire. It was finally over!
Daca vii pe jos.. pleci pe jos.. prin urmare m-am plimbat prin oras cu balonasul meu blue inscriptionat cu numele evenimentului. Bine ca nu eram singura in situatia asta. Iesind din teatru am impanzit orasul.. aveam parca mai multa incredere in noi.. eram deja un grup bine inchegat fiind incarcate cu women power. Cred ca au fost inserate in prezentare si niste mesaje subliminale legate de sentimentele de mai sus! Ma simteam parca diferit.
Ulterior, cu ajutorul aerului de munte mi-am revenit la normal. De la mandria de a flutura balonasul am trecut la a nu stii cum si unde sa-l ascund.

Odata urcata in naveta mea spatiala am reusit sa restabilesc coordonatele normale si sa ma detasez de evenimentele petrecute mai devreme.. mi-am continuat zborul si acum va pot transmite salutari din lumea mea! Yellow!

2 comments:

Anonymous said...

flower power! women power! :))
ce gluma!... it's good to be back totusi...

dee said...

welcome! tre sa recunosc k mi-a fost dor de tine! :)