Sunday, April 30, 2006

I need help! Professional help!


Ce faci cand te plictisesti, cand nu ai chef de nimic? O solutie ar fi sa dormi, numai k somnul nu vine cand vrei tu.. Poti iesi la o plimbare, dar evident k nu ai cu cine asa k incerci sa gasesti o alta varianta. Cea mai nociva din toate ar fi sa deschizi televizorul.. se presupune k din 99 de canale vei gasi ceva care sa iti fie pe plac. Dar nu.. 99 channels and nth to see! Varianta alternativa si mai moderna ar fi Internetul, dar si acesta, oricat ar fi el de "world wide" te poate plictisi si mai tare (asta dak nu iti vindeci plictiseala scriind despre ea, k mine pe acest blog ;)).. )
Ce am incercat eu.. si nu va recomand sub nici o forma sa incercati acasa.. ar fi sa va jucati ceva pe calculator. Plictiseala mea a gasit un joc cu niste bile. Toate bune si frumoase avand in vedere k mi-a trecut plictiseala. Problema e ca devenise captivant pana la extrem.. adik e genul de joc care iti da dependenta.. hai inca un nivel.. hai k vreau sa ajung si la urmatorul (desi toate seamana).. si uite cum trec orele.. azi asa, maine tot asa.. azi o jumatate de ora, maine o ora..
Eu incerc sa ma las de acest joc! Dar azi inevitabilul s-a intamplat. M-am jucat din nou! Credeam k pot trece peste.. but i can't!!.. it's not that easy! Si pe langa toate astea.. boala e si contagioasa.. Cri sufera de o forma usoara.. :( sorry about that!
Abia dupa vreo 4 zile am constientizat boala si am inteles k un pas spre vindecare e sa vorbesti despre ea :) Multumesc ca m-ati ascultat!

Varianta optima anti-plictis cred ca ar fi o plimbare in natura.. tu si ea pt cateva ore bune.. away from everybody and everything!

No comments: