Wednesday, April 12, 2006

Ploua.. ploua.. babele se oua!


Asa ziceam cand eram mica.. si recitam poezii cu sau fara rima de genul: "caramida noua da Doamne sa ploua,/ caramida veche da Doamne sa steie".
In plus.. eu si copii de la bloc eram convinsi ca daca ne uda ploaia crestem mari.. sa fie adevarata treaba? Si totusi.. parca am crescut 1,2mm dupa ploaia de azi.
Mentionez cu aceasta ocazie ca eu am copilarit la oras sau cum ar spune altii la bloc.. adica pe asfalt si prin iarba. Am avut acces la o curte mare si verde cu multi copaci (meri, salcii, un nuc) + tufe; la o gradina cu flori si legume, la mult aer curat.. Iar de jur imprejur erau muntii..
Dar sa revin.. organizam curse prin ploaie de la intrarea in bloc pana la poarta. La jumatatea aleei ne puteam trage sufletul sub crengile nucului si astfel eram apti pentru inca o tura :)

Ploaia nu ne-a oprit jocul de carti, nu ne-a stricat excursiile, ci ne-a oferit apa pentru barcutze si un ritm pentru dans..
Mie imi place cand este innorat!.. imi place cand ploua!.. imi place cand tuna si mai putin cand fulgera!..
Si da! Ploaia ne uda.. dar cum altfel poate sa ne atraga atentia?

4 comments:

Anonymous said...

exceptional!!! :)) trebuie sa te laude cineva si vreau sa fiu prima!
si mie imi place ploaia si am sanse multe sa ajung sa traiesc intr-o tara cu 6 luni de sezon ploios, deci imagine that!
azi la cp ai fost de milioane knd ti-am zis k a dat soarele:))
kiss

dee said...

shtenk u! far 2 kind!
and Cri.. daca pleci.. ia-ma si pe mine! ideea e k oriunde vei ajunge sa locuiesti eu voi veni in vizita! :D

Anonymous said...

u're gonna be more than welcomed si sper k si viceversa e valabila, in caz k nu reusesc sa plec niciunde ma bazez pe tine:))
anyway sa fie ploaie k de restu ne ocupam noi!

dee said...

reciproca e clar valabila!
voi fi mereu in zona cu o umbrela! ;)