Thursday, April 13, 2006

Practica de liceu?!


Astazi m-am mobilizat cu Ancutza sa mergem la liceul economic in legatura cu practica.. and.. guess what?.. profa indrumatoare nu era de gasit! Dupa spusele secretarei o invoise directoarea.. directoarea spunea ca e la ora si implicit nu a invoit-o, elevul de servici nu o vazuse venind la scoala. Un adevarat mister.. don't u think?.. instinctul imi spunea sa elucidez misterul.. dar mi-am dat seama ca venirea vacantei poate determina disparitia unor persoane si prin urmare am incheiat ancheta.

Nu pot spune ca m-a deranjat cu ceva treaba asta.. am facut o plimbare dus-intors pe strada Lunga.. (si pe buna dreptate i se spune strada Lunga..) Ancutza mi-a prezentat liceul, ne-am plimbat pe coridoare, am admirat clasele, am povestit cu d-na profesoara de lb romana, iar in pauza era sa ne pierdem printre liceeeni :)

Parca mi s-a facut si mie dor de liceu si de scoala generala.. de clasele mirosind a petrol in primele saptamani, de sunetul clopotelului si de profesorii care m-au format. As mentiona-o in primul rand pe d-na invatatoare si apoi pe profi ca Marco Polo, d-na Lancea, si nu in ultimul rand d-na diriginta de matematica. La liceu ar fi profu de fizica dl Alexandrescu (si dl Polexa pe final) & profa de istorie. Exista povesti amuzante cu fiecare din ei, dar despre ele voi vorbi intr-unul din post-urile viitoare.

2 comments:

Anonymous said...

mai comunist de atata nu puteai scrie:))... stiu o sa imi zici k e vb de respect dar chiar si pe blog tre' sa ne cenzuram si sa vb cu dna tovarasa invatatoare?!:))
....

dee said...

comunist? =)) that's new ;)
ideea e ca profesorii de care vorbeam kiar sunt niste domni respectiv doamne..